Ohodnocení karet
Proces odesílání karet se zdá být trochu komplikovaný, rádi zodpovíme Vaše dotazy mailem, telefonicky nebo v kamenné prodejně.
Popis procesu níže.
Po zakoupení objednávky nám zašlete fotografii karet které nám zašlete na sprostředkování ohodnocení. Karty vyfoťte z obou stran a zašlete na email: azgarra@seznam.cz uveďte číslo objednávky
Zašlete na výdejní místo Zásilkovny s těmito údaji: David Justra, david.justra@seznam.cz, Sofijská Dárky u Kučerů, Děčín (ID 622)
Při obdržení Vašeho balíčku s kartami určenými pro ohodnocení, bude balíček otevřen při pořízení video záznamu kamerou. Pokud se obsah nebude shodovat s nafoceným Vámi poskytnutým foto seznamem karet, budeme Vás informovat ohledně dalšího postupu.
V závislosti na počtu karet to může trvat až 6 týdnů (bez dodací lhůty). Pokud je poptávka obzvláště vysoká, může to trvat déle.
Jaké druhy karet mohu ohodnotit?
Můžete si nechat ohodnotit jakoukoli sběratelskou kartu velikosti MTG. Navíc, Yu-Gi-Oh! karty jsou také k dispozici pro hodnocení. To zahrnuje sportovní karty a hry, které nejsou dostupné na Cardmarketu, za předpokladu, že jsou karty „velikosti MTG“.
Které jazyky karet jsou způsobilé pro hodnocení?
Můžete si nechat ohodnotit karty jakéhokoli jazyka.
Jak poškozená může být karta, kterou posílám k hodnocení?
Karta by měla být neporušená (jako v případě, ne roztrhaná na kusy nebo vodou poškozená do té míry, že nemá žádnou strukturální integritu), ale většina poškození nezabrání tomu, aby byla vaše karta ohodnocena. Cardmarket Grading však v současné době neklasifikuje karty mimo střed, chybně vyřezané, tiskařské, podepsané nebo pozměněné karty.
Doprava
Při objednávce nad 2000 Kč doprava zdarma hotových ohodnocených karet při cestě od nás k Vám. Doprava zdarma se nevztahuje na zaslání karet od Vás k nám.